اخبارتکنولوژی

رفتار مصرف‌کنندگان در دومین همایش جامع تحلیل بازار کالاهای سوپرمارکتی بررسی خواهد شد

دومین رویداد جامع تحلیل بازار و جایزه‌سال خرده‌فروشی ایران، IRAN FMCG، دوشنبه ۵ خرداد، در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

در این رویداد که به همت «مجموعه‌دانش بنیان سلام‌بازار» (هایمارت) و «فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران» و با مشارکت جمعی از تشکل‌های مرتبط و برندهای معتبر شکل گرفته است، جدیدترین، دقیق‌ترین و معتبر‌ترین اطلاعات و تحلیل‌های بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران و رفتار مصرف‌کنندگان ارائه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در همایش تحلیل بازار خرده‌فروشی (سوپرمارکتی) ایران سعی بر این است که بازار بصورت ٣۶٠ درجه؛ مویرگی، زنجیره‌ای، آنلاین، مورد برررسی قرار گیرد و گزارش‌های ارزشمندی مبتنی بر دیتا ارائه گردد. در این رساتا گزارش‌هایی از مارکت‌ویو ، اسنپ‌مارکت و اخرین وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای را شاهد خواهیم بود.

رونمایی از دستیار هوش مصنوعی مدیران و همچنین جدیدترین کتاب گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

این رویداد در تاریخ دوشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۴ در محل ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا